Πολιτική Κατά της Δωροδοκίας
Η Εταιρεία OMMALITE Α.Ε. δηλώνει μηδενική ανοχή σε όλες τις μορφές Ενεργητικής και Παθητικής Δωροδοκίας και «Απαγορεύει τη δωροδοκία σε κάθε της μορφή και την χρηματική ή άλλου είδους πληρωμή, έμμεση ή άμεση (παροχή επιχειρηματικών ευκαιριών, θέσεων εργασίας, ευνοϊκών συμβάσεων, δωρεών, ταξιδιών, δώρων και φιλοξενίας) με σκοπό την απόκτηση ή διατήρηση ή εξασφάλιση (ανάρμοστου) πλεονεκτήματος για την Εταιρεία».
43+
years worth of experience
Στα πλαίσια αυτά, έχει ενσωματώσει στο Σύστημα Ποιότητας τις απαιτήσεις του Προτύπου ISO 37001:2016 «Anti-Bribery Management System» και δεσμεύεται για την τήρησή του.
Τα μέτρα πρόληψης κατά της Δωροδοκίας εκφράζονται μέσα στις Διαδικασίες του Συστήματος Ποιότητας της Εταιρείας και είναι:
- Αναγνώριση κινδύνων Δωροδοκίας.
- Τήρηση του σχετικού Νομοθετικού και Κανονιστικού πλαισίου σχετιζόμενο με τη Δωροδοκία.
- Εφαρμογή πολιτικών και κανόνων για τη διασφάλιση Ηθικών Συναλλαγών.
- Τακτικός έλεγχος καταλληλότητας Πολιτικής για τον Σκοπό της Εταιρείας.
- Ορισμός αντικειμενικών σκοπών κατά της Δωροδοκίας.
- Διενέργεια ελέγχων Δέουσας Επιμέλειας στο εμπλεκόμενο προσωπικό και στους επιχειρηματικούς συνεργάτες.
- Διεξαγωγή συνεχούς εκπαίδευσης στο προσωπικό με σκοπό την αποτροπή της Δωροδοκίας και την ενθάρρυνση αναφοράς περιστατικών.
- Παροχή προστασίας του καταγγέλλοντος.
- Εξασφάλιση της Ανεξαρτησίας και Αμεροληψίας της Δομής κατά της Δωροδοκίας.
- Παροχή μηχανισμού ανώνυμων καταγγελιών.
- Αμερόληπτη διερεύνηση περιστατικών Δωροδοκίας και επιβολή συνεπειών στους εμπλεκόμενους.
Οι αρχές του συστήματος καθώς και οι αντικειμενικοί σκοποί για την καταπολέμηση της Δωροδοκίας, ανασκοπούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση, προκειμένου να βελτιώνονται συνεχώς.
Η Διοίκηση δεσμεύεται για την παροχή των απαιτούμενων πόρων για την τήρηση και εφαρμογή του Συστήματος κατά της Δωροδοκίας.
Η Διοίκηση επίσης δεσμεύεται για υψηλά πρότυπα δεοντολογικής συμπεριφοράς και απαιτεί από τους Προϊσταμένους, τα υψηλόβαθμα στελέχη, τους υπαλλήλους, τους επιχειρηματικούς συνεργάτες και τα άλλα ενδιαφερόμενα μέρη με τα οποία συνεργάζεται, να συμμορφώνονται με αυτή την πολιτική χωρίς εξαίρεση.
Όλα τα τμήματα της Εταιρείας έχουν την ευθύνη να ανταποκρίνονται, να αφομοιώνουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα κατά της Δωροδοκίας μέσα από τις καθημερινές δραστηριότητες τους.
Επίσης, αποτελεί ευθύνη της Διοίκησης της Εταιρείας να εξασφαλίζει ότι η Πολιτική Κατά της Δωροδοκίας είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού και των ενδιαφερομένων μερών της Εταιρείας.
Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών
Η παρούσα Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών Παραβιάσεων Κανόνων Ενωσιακού Δικαίου αποσκοπεί στη δημιουργία ενός συστήματος εσωτερικής αναφοράς παραβιάσεων των κανόνων δικαίου της Ε.Ε., στην προστασία των προσώπων που αναφέρουν τις εν λόγω παραβιάσεις και στην οργάνωση της διαδικασίας υποβολής, παραλαβής και παρακολούθησης των αναφορών.
H Πολιτική είναι προσαρμοσμένη στις αρχές και προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 2019/1937 για την προστασία των προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις, η οποία ενσωματώθηκε στην εθνική έννομη τάξη με τον Ν.4990/2022 καθώς και στις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές που έχουν αναπτυχθεί για τις εσωτερικές αναφορές.
Οι τρόποι υποβολής των αναφορών – καταγγελιών είναι οι εξής:
- Εγγράφως, μέσω αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση compliance@ommalite.gr.
- Εγγράφως, μέσω αποστολής ταχυδρομικής επιστολής προς τον Υ.Π.Π.Α. της Εταιρείας στη διεύθυνση Χίου 6-8, Μοσχάτο, ΤΚ. 183 45.
- Προφορικώς, μέσω τηλεφώνου στο +30 210 4838979 ή άλλου συστήματος τηλεφωνικών μηνυμάτων, καθώς και προσωπικής συνάντησης με τον Υ.Π.Π.Α. εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, κατόπιν αίτησης του αναφέροντος.